Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis to jeden z obowiązkowych załączników do wniosku o dotacje na podjęcie działalności. Poniżej przedstawiam instrukcję jego wypełniania. Uwaga! Poniższa instrukcja dotyczy jedynie sytuacji w której osoba bezrobotna stara się o dotacje z Urzędu Pracy. W innych przypadkach formularz ten wypełnia się w inny sposób.
Formularz Informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
A – Wpisujemy nr NIP. Jeżeli nie mamy NIP, wpisujemy „nie posiadam”
B – Wpisujemy imię i nazwisko
C – Wpisujemy adres zameldowania
D – Wpisujemy identyfikator gminy, zgodny z adresem zameldowania. Pełną listę identyfikatorów gmin można znaleźć tutaj: Wykaz identyfikatorów gmin
E – Wpisujemy cztery pierwsze cyfry z wybranego PKD, który zostanie wskazany jako główny PKD podczas rejestracji firmy
F – Wpisujemy przewidywaną datę uruchomienia firmy, a więc datę w przyszłości (najlepiej dodać ok. 6-8 tygodni licząc od planowanej daty złożenia wniosku)
G – Wpisujemy imię i nazwisko
H – Podajemy nr telefonu
I – Można wpisać określenie „przyszły właściciel / właścicielka”
J – Data i podpis